Konsultacje przeprowadzone będą od dnia 29.05.2024 r. do dnia 03.07.2024 r. w formie:
- Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
- Ankiet dla mieszkańców obszaru rewitalizacji.
Formularz uwag oraz ankieta dla mieszkańców obszaru rewitalizacji dostępne będą:
- na stronie internetowej Gminy Głusk: https://www.glusk.pl,
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Glusk: https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
- w formie papierowej w Urzędzie Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów (pokój nr 103).
Wypełnione formularze uwag oraz ankiety dla mieszkańców obszaru rewitalizacji należy dostarczać:
- drogą elektroniczną na adres e-mali: sekretariat@glusk.pl;
- drogą korespondencyjną na adres Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
- bezpośrednio do Urzędu Gminy Głusk (sekretariat- pokój nr 110) w godzinach pracy Urzędu.
-
Spotkania konsultacyjnego otwartego z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024-2030. Spotkanie odbędzie się w dniu 11.06. 2024 r. o godzinie 15.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.
Uwagi do projektu Programu można składać do dnia 03.07.2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Głusk.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na podmiotowej stronie Gminy Głusk, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głusk: https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81, na stronie internetowej Gminy Głusk: https://www.glusk.pl oraz dostępne w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów:
- zarządzenie nr 66/24 Wójta Gminy Głusk z dnia 27.05.2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024-2030,
- formularz zgłaszania uwag,
- projekt Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024-2030,
- ankieta dla mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- obwieszczenie o konsultacjach społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024-2030,
- obowiązek informacyjny (klauzula informacyjna).
Informacje o konsultacjach społecznych zostaną podane do publicznej wiadomości:
- przez publikację w prasie w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 1914);
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głusk: https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81;
- na stronie internetowej: https://www.glusk.pl;
- na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów,
- w mediach społecznościowych: https://www.facebook.com,
- przez wywieszenie w widocznym miejscu w miejscowościach znajdujących się w wyznaczonych obszarach rewitalizacji,
- przez wywieszenie w widocznym miejscu we wszystkich sołectwach Gminy Głusk.
Raport podsumowujący każdą z form konsultacji społecznych zostanie opracowany zgodnie z art. 6 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz zostanie zamieszczony na stronie internetowej Gminy Gminy Głusk: https://www.glusk.pl, na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Głusk: https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81 oraz na żądanie osób zainteresowanych, zostanie udostępniony w siedzibie Urzędu Gminy Głusk.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust, 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/67 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r., Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Głusk z siedzibą pod adresem: ul. Rynek 1, 20-388 Dominów, adres e-mail: sekretariat@glusk.pl, numer telefonu: (81) 747 81 70.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z udziałem w konsultacjach społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Głusk na lata 2024-2030 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 278), zgodnie z Zarządzeniem Nr 66/24 Wójta Gminy Głusk z dnia 27 maja 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024-2030;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt.3 tj. przez okres obowiązywania „Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Głusk na lata 2024 - 2030” oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami, tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu,
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, z tym że w przypadku gdy dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą, to realizacja prawa do informacji o źródle ich pozyskania (art. 15 ust. 1 lit, g RODO) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul, Stawki 2, 00-193 Warszawa) w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- Podanie przez Państwa danych, osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, jak również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.