USTAWIENIA

Jesteś na: Aktualności Zawiadomienie

Aktualności

Na zdjęciu herb Gminy Głusk. Obok para rąk trzymających długopis i dokument, sugerujących podpisywanie umowy lub innego dokumentu.
18.11
2025

Zawiadomienie

Zawiadamiam, że w dniu 25 listopada 2025 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Gminy Głusk w Dominowie odbędzie się XXI sesja IX kadencji Rady Gminy Głusk według proponowanego porządku obrad:

  1. Otwarcie sesji.

  2. Przyjęcie porządku obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

  4. Informacja o pracy Wójta Gminy.

  5. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych gminy Głusk w roku 2025.

  6. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez pracowników samorządowych w roku 2025.

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej.

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 rok.

  9. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kalinówce.

  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Głusk.

  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.

  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, w tym za usługi sąsiedzkie, i specjalistyczne usługi opiekuńcze
    z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz w sprawie szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat.

  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Głusk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2026 r.

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VI/51/24 Rady Gminy Głusk z dnia 26 września 2024 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Dominów.

  16. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Głusk w roku 2024/2025.

  17. Wręczenie nagród uczniom za wyniki w nauce za rok szkolny 2024/2025

  18. Wolne wnioski.

  19. Zakończenie sesji.

Przewodniczący Rady Gminy Głusk

Konrad Borzęcki

 

Wspólne posiedzenie komisji stałych

odbędzie się 25 listopada o godz. 9.00

Powrót