Otwarcie sesji.
Przyjęcie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
Informacja o pracy Wójta Gminy.
Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych gminy Głusk w roku 2025.
Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez pracowników samorządowych w roku 2025.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
Podjęcie uchwały w sprawie skargi na Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kalinówce.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Głusk.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, w tym za usługi sąsiedzkie, i specjalistyczne usługi opiekuńcze
z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz w sprawie szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Głusk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2026 r.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VI/51/24 Rady Gminy Głusk z dnia 26 września 2024 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Dominów.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Głusk w roku 2024/2025.
Wręczenie nagród uczniom za wyniki w nauce za rok szkolny 2024/2025
Wolne wnioski.
Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Głusk
Konrad Borzęcki
Wspólne posiedzenie komisji stałych
odbędzie się 25 listopada o godz. 9.00